wtorek, 26 marca 2013

Easy tone, kit czy hit?
Od roku jestem posiadaczką easytonów, które wyglądają jak te niżej :

tak działanie easytonów przedstawia producent:
Otóż w podeszwie (pod piętą i śródstopiem) umieszczono dwie poduszki powietrzne, dzięki czemu idąc w tych butach czujemy się jak na spacerze po plaży czyli …. dość niestabilnie. Aby zapewnić sobie równowagę i stabilizację musimy właśnie zmusić nasze mięśnie do większej aktywności. Ta lekka niestabilność podczas chodzenia zwiększa aktywność trzech podstawowych części nogi: mięśnia pośladkowego wielkiego, ścięgien podkolanowych i łydek nawet o 28%. 

 Po roku używania butów ciężko jest mi określić czy wpłynęły na ujędrnienie pośladków czy też ud z uwagi na to, że wykonywałam inne ćwiczenia. Jednak po pierwszej przymiarce butów można stwierdzić, że różnią się od innych. Największy fun miałam schodząc ze schodów, kiedy czułam się jak na sprężynach. Buty są stosunkowo ciężkie, ale jestem z nich bardzo zadowolona i nie żałuje zakupu. Rok temu zapłaciłam za nie 260zł,  teraz widziałam je w biedronkowej ofercie za 139zł, polecam zastanowić się nad ich kupnem za tak niską cenę! A wy miałyście z nimi styczność? Jak opinie? Może miałyście też styczność z train lub runtonami?
A tutaj inne zdjęcia moich cudownych :)


co wy na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz